Context - Je magazine oriënteren
We oriënteren het magazine eerst binnen de context van de organisatie. Waarom zou het een meerwaarde zijn in de communicatiemix? Welke doelstellingen wil je ermee bereiken? Verder duiken we in de doelgroep en bekijken we het kostenplaatje.
Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
Met welke verplichtingen moet je rekening houden?
Welke kosten zijn er verbonden aan een magazine?
Wanneer zet je meer dan één magazine in?
Hoe stel je doelstellingen voor je magazine op? Laat je inspireren door het voorbeeld van Komop
Hoe stel je advertentievoorwaarden op?
Wat staat er in een redactiestatuut?
Waarom zou je inzetten op een magazine?
Wat is de plaats van het magazine in de communicatiemix?
Wie leest een magazine?
Meer inspiratie? Neem een kijkje op de blog:
Nood aan inspiratie voor je magazine? Neem een duik in deze voorbeelden.
Hoe je magazine het hart van je lezer raakt - Marthe Pannecoucke en Luc Van Loon
Opleidingen over drukwerk
Op maandag 18 november 2024
in Antwerpen
Canva voor gevorderden
Op dinsdag 17 december 2024
in Gent
Copywriting voor je magazine
Op woensdag 19 maart 2025
in Gent
InDesign voor beginners