Hoe verzamel je zoveel mogelijk informatie? Hoe werk je efficiënt als communicatiedienst? Er bestaat helaas geen blauwdruk om een communicatiedienst goed te organiseren. Alles hangt ook af van jouw organisatiecultuur. In dit dossier reiken we je wel enkele handvatten en praktijkvoorbeelden aan waarmee jij aan de slag kan.
Organisatie van de communicatiedienst
Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
Welke evolutie onderging de communicatiedienst?
Hoe organiseer je de communicatiedienst?
Welke rollen heeft een communicatiemedewerker?
Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?
Hoe overleef je een eenpersoonscommunicatiedienst?
Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?
Meer inspiratie? Neem een kijkje op de blog:
Opleidingen over communicatiebeleid
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- Volgende pagina