Hoe verzamel je zoveel mogelijk informatie? Hoe werk je efficiënt als communicatiedienst? Er bestaat helaas geen blauwdruk om een communicatiedienst goed te organiseren. Alles hangt ook af van jouw organisatiecultuur. In dit dossier reiken we je wel enkele handvatten en praktijkvoorbeelden aan waarmee jij aan de slag kan.
Organisatie van de communicatiedienst
Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
Welke evolutie onderging de communicatiedienst?
Hoe organiseer je de communicatiedienst?
Welke rollen heeft een communicatiemedewerker?
Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?
Hoe overleef je een eenpersoonscommunicatiedienst?
Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?
Meer inspiratie? Neem een kijkje op de blog:
Opleidingen over communicatiebeleid
Op dinsdag 14 januari 2025
START UP 1 - De organisatie van de communicatiedienst
Op dinsdag 21 januari 2025
START UP 2 - Communicatieplanning
Op dinsdag 28 januari 2025
START UP 3 - Maak een afsprakennota over communicatie
Op donderdag 30 januari 2025 in Gent
Masterclass Communicatiestrategie voor communicatieverantwoordelijken
Op maandag 10 februari 2025 in Leuven
Basisopleiding overheidscommunicatie Leuven
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- Volgende pagina