Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]

Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]

Botkyrkabyggen is een sociale huisvestingsmaatschappij in Zweden. Ze zijn actief in een gemeente in de buurt van Stockholm. Maar de buurt kwam vaak negatief in het nieuws. En die negatieve berichtgeving heeft ook effect op de organisatie. Hoe verbeterden ze de reputatie van hun organisatie en de regio?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 13 februari 2024Wat is reputatiemanagement?
  2. 2 juni 2022Wat is nieuws?
  3. 5 november 2021Hoe monitor je wat er over jouw organisatie verschijnt in de media?
  4. 5 november 2021Welke interne afspraken kan je maken over persrelaties?
  5. 5 november 2021Hoe stel je een perslijst op?

Opleidingen over pers en media

Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.

Populaire onderwerpen

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden