Onthaal en dienstverlening

Het onthaal is een centraal en cruciaal contactpunt in elke organisatie. Het gaat over eerstelijnscommunicatie: de eerste plaats waar je als bezoeker terechtkomt als je iets te weten wil komen of als je gebruik wil maken van dienstverlening. Naast de klassieke onthaalbalie heb je ook onthaal via de telefoon, website, e-mail of andere sociale media.

Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?

Wat is het belang van een goed onthaal?

Welke functies heeft het onthaal?

Wie doet het onthaal?

Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?

Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?

Wat kan je doen om het onthaal te verbeteren?

Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Waar vind je meer informatie over onthaal en dienstverlening?

Boeken over onthaal en dienstverlening

Opleidingen over deze thema's

Op woensdag 11 december 2024

Kortom Online - Wat leren we uit de social profit communicatiescan 2024?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png