Het onthaal is een centraal en cruciaal contactpunt in elke organisatie. Het gaat over eerstelijnscommunicatie: de eerste plaats waar je als bezoeker terechtkomt als je iets te weten wil komen of als je gebruik wil maken van dienstverlening. Naast de klassieke onthaalbalie heb je ook onthaal via de telefoon, website, e-mail of andere sociale media.
Onthaal en dienstverlening
Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?
Wat is het belang van een goed onthaal?
Welke functies heeft het onthaal?
Wie doet het onthaal?
Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?
Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?
Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?
Wat kan je doen om het onthaal te verbeteren?
Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?
Waar vind je meer informatie over onthaal en dienstverlening?
Opleidingen over deze thema's
Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.