Hoe verzamel je zoveel mogelijk informatie? Hoe werk je efficiënt als communicatiedienst? Er bestaat helaas geen blauwdruk om een communicatiedienst goed te organiseren. Alles hangt ook af van jouw organisatiecultuur. In dit dossier reiken we je wel enkele handvatten en praktijkvoorbeelden aan waarmee jij aan de slag kan.
Organisatie van de communicatiedienst
Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
Welke evolutie onderging de communicatiedienst?
Hoe organiseer je de communicatiedienst?
Welke rollen heeft een communicatiemedewerker?
Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?
Hoe overleef je een eenpersoonscommunicatiedienst?
Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?
Meer inspiratie? Neem een kijkje op de blog:
Opleidingen over communicatiebeleid
Op maandag 2 december 2024 in Brussel
Expeditie Kortom: Artificiële Intelligentie
Op vrijdag 6 december 2024 in Brussel
Masterclass Leiderschap voor communicatieverantwoordelijken
Op dinsdag 10 december 2024 in Brussel
Masterclass Communicatiestrategie voor communicatieverantwoordelijken
Op woensdag 11 december 2024
Kortom Online - Wat leren we uit de social profit communicatiescan 2024?
Op dinsdag 14 januari 2025
START UP 1 - De organisatie van de communicatiedienst
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- Volgende pagina