Standhouder tijdens de evenenementen van Kortom

Tijdens 3 evenementen in het werkjaar 24-25 voorzien wij maximum 8 stands in de centrale ontmoetingsruimte. Daar gebeurt ook het onthaal, de broodjeslunch en de receptie achteraf voor de deelnemers.

Voor de prijs van 950 euro (excl. BTW) voorzien wij:

  • een stand van 6m³ (3m breed en 2m diep) met tafels en stoelen;
  • elektriciteitsvoorziening en internetaansluiting;
  • verwijzing naar de standhouders in de communicatie naar de deelnemers en in de congresbrochure;
  • catering en deelname voor 2 medewerkers

Bedrijven die intekenen voor een stand op de 3 evenementen krijgen een korting van 20% op de factuur voor de stand tijdens het 3e evenement.

Jouw stand

Jouw contactgegevens
Voorzieningen stand
Jouw communicatietip
Naast je logo nemen we in de congresbrochure ook een communicatietip van de standhouders op. Je kan bijvoorbeeld inpikken op een spreker of thema dat aan bod komt in het programma. Noteer hier jouw tip die bestaat uit maximaal 50 woorden.
Jouw logo

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden