Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?

Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?

Lokale besturen zijn actief op heel veel verschillende communicatiekanalen. Ze zetten in op digitale, gedrukte, mondelinge en perskanalen. Die veelheid aan kanalen zorgt ook voor een druk. Er moeten keuzes gemaakt worden, maar de vraag die vaak terugkomt: Hoe doe je dat? 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24 oktober 2024WhatsApp: ook voor jouw organisatie? - Webinar
  2. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  3. 26 september 2024Persbericht: heb je aan alles gedacht? CHECKLIST
  4. 5 september 2024Hoe maak je een sterke Instagram Story?
  5. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  6. 14 maart 2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  7. 13 maart 2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  8. 17 november 2023Hoe vat je de visie achter het magazine samen? TEMPLATE
  9. 17 november 2023Hoe maak je een briefing voor communicatie-antennes? - TEMPLATE
  10. 17 november 2023Wat bevraag je in een lezersenquête? - TEMPLATE

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png