Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?

Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?

Lokale besturen zijn actief op heel veel verschillende communicatiekanalen. Ze zetten in op digitale, gedrukte, mondelinge en perskanalen. Die veelheid aan kanalen zorgt ook voor een druk. Er moeten keuzes gemaakt worden, maar de vraag die vaak terugkomt: Hoe doe je dat? 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 5 september 2024Hoe maak je een sterke Instagram Story?
  2. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  3. 21 mei 2024Welke rollen kan AI opnemen binnen jouw communicatieteam?
  4. 3 mei 2024Welke voorbeelden van nudging kunnen je inspireren?
  5. 29 april 2024Hoe start je met een podcast?
  6. 14 maart 2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  7. 13 maart 2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  8. 1 februari 2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  9. 17 november 2023Welke misvattingen leven er over duidelijke taal?
  10. 14 november 2023Hoe doe je aan opkomstbevordering? Tips voor communicatie

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden