Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.

Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.

“We moeten iedereen bereiken” is niet de zin die je graag hoort als communicatiemedewerker. Toch zal je in onze sector vaak naar een breed publiek communiceren. Hoe begin je daaraan? Dit leren we uit de internationale campagne ‘Operation Cookiemonster’ van Politie Eenheid Rotterdam.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 3 mei 2024Welke voorbeelden van nudging kunnen je inspireren?
  2. 23 april 2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  3. 20 maart 2023Welke 6 principes helpen om een doeltreffende campagne op te zetten?
  4. 20 maart 2023Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
  5. 31 mei 2022Hoe verloopt gedragsverandering bij je doelgroep?
  6. 31 mei 2022Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?
  7. 31 mei 2022Welke drempels weerhouden mensen ervan hun gedrag te veranderen?
  8. 25 mei 2022Hoe analyseer je het probleem waarvoor je gedragsverandering wil bereiken?
  9. 24 mei 2022Hoe zet je een campagne op?
  10. 29 april 2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden