Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes

Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes

Om goede kandidaten voor je vacatures te vinden, is het belangrijk dat de kandidaten weten wie je bent als werkgever en wat je hen te bieden hebt. Het is daar dat HR en communicatie de handen in elkaar slaan. Hoe communiceer je dat nu extern? Laat je inspireren door drie geslaagde campagnes.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24 oktober 2024Hoe zet je in op verbinding met interne communicatie? - Webinar
  2. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  3. 23 april 2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  4. 1 februari 2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  5. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  6. 8 december 2023Wat is een intranet?
  7. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  8. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  9. 9 november 2023Hoe start je met een intern communicatieplan?
  10. 4 september 2023Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png