Hoe organiseer je een focusgroep over je magazine? - TEMPLATE

Hoe organiseer je een focusgroep over je magazine? - TEMPLATE

Een focusgroepgesprek is een goede manier om jouw magazine in de diepte te evalueren. Download hier een gespreksleidraad.

Om dieper in te gaan op jouw magazine, kan je een focusgroep samenstellen. Maar hoe leid je zo'n focusgroep? En welke vragen of oefeningen kan je stellen? Wij schreven hiervoor een leidraad. Je kan de template onderaan deze pagina downloaden.

Combinatie met lezersenquête

Veel organisaties organiseren een lezersenquête voor ze een focusgroepgesprek opzetten. Hoe zo'n lezersenquête eruitziet, lees je hier.

Gerelateerde blogs

  1. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  2. 26 september 2024Persbericht: heb je aan alles gedacht? CHECKLIST
  3. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  4. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  5. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  6. 11 december 2023Met welke verplichtingen moet je rekening houden?
  7. 11 december 2023Welke kosten zijn er verbonden aan een magazine?
  8. 17 november 2023Wie doet wat in het creatieteam? Enkele voorbeelden ter inspiratie.
  9. 17 november 2023Hoe maak je een coverconcept?
  10. 17 november 2023Hoe maak je een goede backcover?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png