Welke interne communicatiekanalen zet je in?

Welke interne communicatiekanalen zet je in?

Om te communiceren met je medewerkers en vrijwilligers kan je een resem aan kanalen inzetten. Welke kanalen je kiest zal afhankelijk zijn van de eigenschappen van je doelgroep, de organisatiecultuur en je communicatiedoel. In dit artikel vind je welke mogelijke kanalen je kan inzetten.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24 oktober 2024Hoe zet je in op verbinding met interne communicatie? - Webinar
  2. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  3. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  4. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  5. 8 december 2023Wat is een intranet?
  6. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  7. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  8. 9 november 2023Hoe start je met een intern communicatieplan?
  9. 13 april 2023Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  10. 13 april 2023Waarom zet je in op een personeelsmagazine?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png