Waarom zet je in op een personeelsmagazine?

Waarom zet je in op een personeelsmagazine?

Een personeelsmagazine is het kanaal bij uitstek om verbinding tussen en met de medewerkers te creëren. Het verdient daarom een plek binnen jouw communicatiemix. Welke content er in een magazine hoort en hoe je daaraan begint, lees je hier.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 24 oktober 2024Hoe zet je in op verbinding met interne communicatie? - Webinar
  2. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  3. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  4. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  5. 8 december 2023Wat is een intranet?
  6. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  7. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  8. 17 november 2023Hoe stel je advertentievoorwaarden op?
  9. 17 november 2023Wat bevraag je in een lezersenquête? - TEMPLATE
  10. 17 november 2023Hoe organiseer je een focusgroep over je magazine? - TEMPLATE

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png