Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?

Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?

Voor je interne communicatie kan je verschillende kanalen inzetten. En de laatste jaren zijn de mogelijkheden gigantisch gegroeid. Bijvoorbeeld, sociale media maken het mogelijk om je interne communicatie te beheren, en er is ook software die je toelaat om een eigen intranet te implementeren. Het juiste kanaal voor je interne communicatie vinden, vormt vaak niet het probleem. Maar, het is een uitdaging om samen informatie te leren selecteren en er betekenis aan te geven. Zo schrijft ook Reijnders in het Basisboek Interne Communicatie.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 24 oktober 2024Hoe zet je in op verbinding met interne communicatie? - Webinar
  2. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  3. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  4. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  5. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  6. 8 december 2023Wat is een intranet?
  7. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  8. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  9. 9 november 2023Hoe start je met een intern communicatieplan?
  10. 13 april 2023Welke interne communicatiekanalen zet je in?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png