Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?

Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?

Bij rampen waarbij de veiligheid van de bevolking op het spel staat, treden er rampenplannen in werking. Verschillende overheidsinstanties en disciplines werken samen om de crisis aan te pakken. De communicatiemensen zijn aan zet in Discipline 5. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 18 december 2024Hoe bereid je je voor op een cyberaanval?
  2. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  3. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  4. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  5. 31 mei 2022Hoe communiceer je tijdens een crisis?
  6. 31 mei 2022Kan je als overheidsinstelling ondersteuning krijgen voor crisiscommunicatie?
  7. 30 mei 2022Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?
  8. 26 mei 2022Wat is BE-Alert en hoe werkt het?
  9. 26 mei 2022Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?
  10. 24 mei 2022Wat is het verschil tussen een crisisteam en een crisiscommunicatieteam?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png