Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?

Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?

Wat brengen de persmedia over de crisis? Hoe gaan via sociale media andere organisaties, opinion leaders en gewone burgers om met de crisis? Het is belangrijk te monitoren wat er gezegd wordt over jouw organisatie, zodat je de communicatie kan bijsturen als dat nodig is. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 31 mei 2022Hoe communiceer je tijdens een crisis?
  2. 31 mei 2022Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  3. 31 mei 2022Kan je als overheidsinstelling ondersteuning krijgen voor crisiscommunicatie?
  4. 26 mei 2022Wat is BE-Alert en hoe werkt het?
  5. 26 mei 2022Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?
  6. 24 mei 2022Wat is het verschil tussen een crisisteam en een crisiscommunicatieteam?
  7. 24 mei 2022Wat zijn de taken van het crisisteam?
  8. 24 mei 2022Wat zijn de taken van het crisiscommunicatieteam?
  9. 24 mei 2022Wat moet je doen na een crisis?
  10. 15 mei 2022Wat is een crisis?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png