Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?

Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?

Net zoals bij ‘gewone’ communicatie zet je tijdens een crisis niet één medium in, maar een aangepaste mix aan kanalen. Gebruik bij crisiscommunicatie in de eerste plaats ‘hot media’: kanalen waar de doelgroepen mee vertrouwd zijn.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 18 december 2024Hoe bereid je je voor op een cyberaanval?
  2. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  3. 7 juni 2022Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?
  4. 31 mei 2022Hoe communiceer je tijdens een crisis?
  5. 31 mei 2022Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  6. 31 mei 2022Kan je als overheidsinstelling ondersteuning krijgen voor crisiscommunicatie?
  7. 30 mei 2022Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?
  8. 26 mei 2022Wat is BE-Alert en hoe werkt het?
  9. 26 mei 2022Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?
  10. 24 mei 2022Wat is het verschil tussen een crisisteam en een crisiscommunicatieteam?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png