Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?

Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?

Goede overheidscommunicatie voldoet aan enkele kwaliteitsnormen. Die normen zijn vastgelegd in het Vlaamse Bestuursdecreet van 7 december 2018.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  2. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  3. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  4. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  5. 21 februari 2023Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  6. 31 mei 2022Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  7. 24 mei 2022Hoe zet je een campagne op?
  8. 16 mei 2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  9. 29 april 2022Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  10. 29 april 2022Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png