Wat is employer branding?

Wat is employer branding?

De war for talent woedt hevig. Om nieuwe medewerkers aan te trekken, moet je je als organisatie onderscheiden van anderen. Inzetten op ‘employer branding’ is dan een waardevolle strategie. Maar wat is dat nu precies? We gidsen je doorheen de inzichten uit de webinar ‘Employer branding en de rol van de communicatiedienst’.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24 oktober 2024Hoe zet je in op verbinding met interne communicatie? - Webinar
  2. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  3. 20 juni 2024Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.
  4. 23 april 2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  5. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  6. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  7. 8 december 2023Wat is een intranet?
  8. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  9. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  10. 9 november 2023Hoe start je met een intern communicatieplan?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png