Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Ken je de lokale ondernemers in je stad of gemeente? Weet de nieuwe restaurantuitbater bij wie hij terecht kan voor de aanvraag van een omgevingsvergunning? En weten je inwoners eigenlijk wel dat er in het centrum een jonge ondernemer een kledingswinkel is gestart? De lokale economie steun je door ondernemers te betrekken bij je communicatie: communiceer mét ondernemers, maar zet hen ook voldoende in de kijker.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  2. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  3. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  4. 31 mei 2022Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?
  5. 31 mei 2022Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  6. 16 mei 2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  7. 29 april 2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  8. 29 april 2022Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  9. 29 april 2022Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  10. 28 april 2022Sterk merk, veel werk? Tips om een consistent beeld te vormen van jouw stad of gemeente.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png