Hoe organiseer je de communicatiedienst?

Hoe organiseer je de communicatiedienst?

De eigentijdse communicatiedienst probeert de hele organisatie communicatie-minded te maken. Maar hoe organiseer je je dienst om tot dit resultaat te komen? Eric Goubin, onderzoeker bij Kortom vzw en Thomas More, onderzocht de positie van de communicatiedienst. Hij goot zijn bevindingen in 8 eigentijdse benaderingen die als inspiratie kunnen dienen voor jullie communicatiedienst.  

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  2. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  3. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  4. 21 februari 2023Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  5. 24 mei 2022Hoe zet je een campagne op?
  6. 16 mei 2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  7. 29 april 2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  8. 29 april 2022Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  9. 29 april 2022Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  10. 22 maart 2022Wat is openbaarheid van bestuur?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png