Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?

Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?

In een maatschappij waar communicatie steeds belangrijker wordt, stapelen de communicatietaken zich op. Maar dat betekent niet dat de communicatiedienst groeit. Daarom betrekken steeds meer organisaties medewerkers uit andere diensten bij het communicatiewerk. Wij vroegen collega’s naar hun ervaring en trekken daar 6 belangrijke lessen uit.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  2. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  3. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  4. 21 februari 2023Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  5. 24 mei 2022Hoe zet je een campagne op?
  6. 16 mei 2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  7. 29 april 2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  8. 29 april 2022Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  9. 29 april 2022Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  10. 22 maart 2022Wat is openbaarheid van bestuur?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png