Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Is het een goed idee om WhatsApp als communicatiekanaal in te zetten? Het is een vraag die jullie ons regelmatig stellen. In dit artikel vind je voor- en nadelen van WhatsApp voor dienstverlening en enkele ervaringen van leden die er al mee aan de slag zijn.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 4 november 2024Wanneer gebruik je AI-afbeeldingen?
  2. 25 oktober 2024AI-proef: wat vinden onze testers van Textmetrics?
  3. 24 oktober 2024WhatsApp: ook voor jouw organisatie? - Webinar
  4. 18 oktober 2024AI-proef: wat vinden onze testers van AI-tools?
  5. 3 oktober 2024Een podcast maken? Leer uit de ervaringen van jouw collega's
  6. 18 september 2024AI-proef: Fliki of Lumen5, wat vonden onze testers?
  7. 17 september 2024Hoe kies je als lokaal bestuur op welke kanalen je actief bent?
  8. 5 september 2024Hoe maak je een sterke Instagram Story?
  9. 15 juli 2024Hoe kies je inclusief beeldmateriaal?
  10. 9 juli 2024Op welk social media kanaal adverteer je?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png