Onderzoek naar de organisatie van de communicatiedienst (2018)

Onderzoek naar de organisatie van de communicatiedienst (2018)

De eigentijdse communicatiedienst probeert de hele organisatie communicatie-minded te maken. Maar hoe organiseer je je dienst om tot dit resultaat te komen? Eric Goubin, onderzoeker bij Kortom vzw en Thomas More, onderzocht de positie van de communicatiedienst. Hij goot zijn bevindingen in 8 eigentijdse benaderingen die als inspiratie kunnen dienen voor jullie communicatiedienst.  

In het onderzoeksrapport vind je:

  • 8 modellen voor een eigentijdse communicatiewerking
  • Succesfactoren en innovatieve invalshoeken
  • Inspiratie om jouw communicatiewerk beter te organiseren

Gerelateerde blogs

  1. 11 december 2024Wat leren we uit de social profit communicatiescan 2024?
  2. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  3. 21 februari 2024Jongeren bereiken en aantrekken tot een museumbezoek - Luna Rosseel [Kortom Scriptieprijs]
  4. 21 februari 2024Jongeren betrekken bij beleidsvorming - Emmelien Bergmans [Kortom Scriptieprijs]
  5. 21 februari 2024Perceptie rond dak- en thuisloosheid bijsturen. Amaryllis De Groote [Kortom Scriptieprijs]
  6. 16 november 2023De interne communicatiemonitor: hoe organiseren Vlaamse bedrijven en organisaties hun interne communicatie? (2023)
  7. 18 januari 2023Wat leren we uit de interne communicatiestrategie van HeiligHartziekenhuis Lier?
  8. 16 mei 2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  9. 11 maart 2021Social profit communicatiescan - conclusies en aanbevelingen (2021)
  10. 23 november 2020Communicatiewerkers aan het coronafront: onderzoek naar coronacommunicatie tijdens de eerste golf (2020)

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png